Informatii Masuratori
Mentionez ca am luat la cunostinta faptul ca:
-Trebuie sa achit suma de 300 RON, suma din care, in cazul in care voi achizitiona usile, se vor scadea din valoarea montajului 150 RON, doar la comenzile in valoare de minim 2500 RON fara TVA(dupa aplicarea discountului). In cazul in care renunt comanda sau la serviciul de montaj, suma va fi evidentiata ca si taxa de deplasare la locatia mai sus indicata. Totodata, in urma renuntarii la unul sau mai multe produse anexate in oferta, cei 150 RON din taxa pentru deplasare masuratori nu se vor mai scadea din montaj.
-Taxa de deplasare pentru masuratori se achita in avans prin banca, pe baza unei facturi proforme emise in magazine.
-Beneficiarul/imputernicitul acestuia, se obliga sa fie prezent la locatie, la data si ora stabilite de comun acord.Se poate accepta o intarziere de maxim 15 minute. In caz contrar, pentru reprogramare se va achita o taxa de deplasare suplimentara.
-Clientul/imputernicitul acestuia, se obliga sa asigure accesul(in conditii de siguranta, conform legii) in locatia unde se vor efectua masuratorile ( fara schele, scari improvizate etc.). În caz contrar, se va achita o taxa de deplasare suplimentara, deoarece nu am putut presta serviciul în condiții de siguranța.
-De asemenea, avem rugamintea ca in relatia cu reprezentantii firmei noastre, beneficiarul/imputernicitul acestuia, sa foloseasca un limbaj politicos adecvat.Purtarea neadecvata a echipei de lucratori din locatie,ne da dreptul se ne retragem si sa nu efectuam masuratorile ,fara a restitui suma achitata.
-Imi exprim acordul pentru inregistrarea video si audio a vizitei de masuratori si consiliere.
-Dupa efectuarea masuratorilor, veti primi o oferta generala de pret, iar dupa efectuarea platii, urmare a acceptarii costului total, va vom trimite oferta detaliata care va cuprinde toate detaliile tehnice privitoare la comanda. Oferta si detaliile tehnice (anexa de masuratori) se pot consulta la cererea dvs in unul dintre magazinele noastre, inainte de plata.
-Orice oferta facuta de firma noastra are termen de valabilitate 5 zile lucratoare, termen in care trebuie sa achitati 100% din valoarea produselor .Daca plata este facuta mai tarziu de cele 5 zile lucratoare, nu se va scadea taxa de deplasare pentru masuratori, chiar daca valoarea produselor este mai mare de 2500 Ron fara TVA.
-In eventualitatea in care clientul solicita realizarea montajului in mai multe etape, fiecare deplasare suplimentara va fi taxata cu 400 lei, in Bucuresti (pentru alte localitati, se adauga in functie de distanta).
-Deplasarea la locatie are ca scop identificarea produselor compatibile si recomandarea celui mai apropiat standard de dimensiuni fata de cele gasite in locuinta. Clientul a luat la cunostinta faptul ca usile au dimensiuni standard (dimensiuni care se regasesc in catalogul Porta Doors).
-Stabilirea deschiderilor in momentul realizarii vizitei de masuratori se realizeaza conform indicatiilor clientului/ imputernicitului acestuia. Nu ne asumam raspunderea pentru pozitionarea usilor in raport cu obiectele sanitare / de mobilier, fie ele montate ulterior sau preexistente.
-Orice fel de intarziere a produselor din cauze care nu pot fi imputate noua,nu da dreptul clientului sa ceara restituirea sumei de masuratori.
-Taxa de deplasare pentru masuratori de 300 lei este valabila pentru 1casa/apartament, dintr-o singura locatie, cu un numar maxim de 12 usi. Daca numarul de usi masurate este mai mare de 12 buc, taxa de deplasare pentru masuratori se va dubla. Daca clientul nu mai doreste efectuarea masuratorilor, taxa de deplasare pentru masuratori deja achitata nu se restituie.
-Timpul acordat masurarii si discutarii aspectelor tehnice pentru o usa de interior este de 5 minute, respectiv 10 minute pentru usa de exterior. Deoarece ne dorim sa respectam toate programarile facute, in cazul in care beneficiarul are dificultati in a intelege aspectele tehnice prezentate, acestea vor fi trimise si in scris, ba chiar, la solicitarea beneficiarului, colegul nostru poate initia un apel audio/ video pentru sublinierea aspectelor mentionate deja la vizita de masuratori si consiliere.
Termeni si Conditii si Politica de Confidentialitate (GDPR ).
Va aduce la cunostinta urmatoarele:
1. Respectam dispozitiile legale privitoare la protectia datelor cu caracter personal si punem în aplicare masuri tehnice si organizatorice de protejare a tuturor operatiunilor privitoare în mod direct sau indirect la datele cu caracter personal, care previn prelucrarile neautorizate sau ilegale, precum si pierderile sau distrugerile accidentale sau ilegale.
2. Prelucram numele si prenumele dumneavoastra, domiciliul si codul numeric personal cuprinse în contractul/factura încheiat/a cu noi, pentru:
– executarea contractului încheiat cu dumneavoastra, inclusiv realizarea serviciilor efectuate de noi la cererea dvs. (servicii de transport si montaj usi);
– îndeplinirea obligatiilor fiscale legate de incasarea pretului produselor si serviciilor conform facturilor;
– îndeplinirea obligatiilor contractuale stabilite de parti;
– îndeplinirea obligatiei noastre legale în materie contabilitate-fiscalitate de tinere a evidentei contractelor si facturilor încheiate cu partenerii nostri (clienti si furnizori).
Aceste date vor fi pastrate pe durata tinerii evidentelor contabile potrivit Legii contabilitatii si Codului fiscal.
3. Prelucram numarul dumneavoastra de telefon si adresa dumneavoastra de e-mail, pentru:
– comunicarea cu dumneavoastra.
Aceste date vor fi pastrate pe durata executarii contractului dintre dvs. si societatea noastra.
4. Nu utilizam datele cu caracter personal pentru prelucrare automatizata si nici pentru realizarea de profile. Nu luam niciodata decizii automate cu privire la dumneavoastra. Utilizam mijloace tehnice pentru stocarea datelor în conditii de securitate. Nu prelucram date în scopuri secundare incompatibile cu scopurile pentru care le-am colectat.
5. Respectam si asiguram în mod strict secretul profesional. Nu folosim datele decât pentru realizarea intereselor dumneavoastra sau îndeplinirea obligatiilor legale si contractuale.
6. Revizuim în fiecare an datele colectate, analizând în ce masura pastrarea lor este necesara scopurilor mentionate, intereselor dumneavoastra legitime sau îndeplinirii obligatiilor noastre legale si contractuale. Datele care nu mai sunt necesare vor fi sterse.
7. Beneficiati de dreptul de acces, interventie, rectificare si portare cu privire la datele pe care ni le furnizati, sa limitati prelucrarea realizata de noi si chiar sa solicitati stergerea datelor. Mentionam ca interventia asupra datelor pe care ni le-ati furnizat poate fi de natura sa împiedice executarea contractului încheiat între dumneavoastra si societatea noastra. În acest caz societatea noastra este exonerata de raspundere. Va rugam sa ne aduceti la cunostinta solicitarile dumneavoastra, în orice modalitate care este asiguratoare cu privire la identitatea solicitantului si îndreptatirea lui. Va vom raspunde neîntârziat. Daca sunteti nemultumit, aveti posibilitatea sa va adresati ANSPDCP.
Am luata cunostinta si am înteles pe deplin informarea.